Technologie: Rożne oblicza konwergencji

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2013.11.foto.174.a.250xIT@BANK to jedna z najważniejszych konferencji dotyczących obszaru teleinformatyki w polskim sektorze bankowym. Na potrzeby tego wydarzenia powołano Radę Programową, która opiniuje zawartość merytoryczną spotkania.

Pamiętajmy, że IT@BANK to spotkanie inne niż pozostałe konferencje, chcemy być zawsze o krok do przodu, wyznaczać trendy. Tylko w ten sposób możemy kontynuować kilkuletnią tradycję tego wydarzenia wiodącego merytorycznie, ale także towarzysko – zauważył Mieczysław Groszek, wiceprezes Związku Banków Polskich, przewodniczący Rady Programowej, otwierając jej drugie posiedzenie.

Spójna całość

Celem spotkania było doprecyzowanie tematyki, a także ustalenie moderatorów i panelistów IT@BANK 2013. Głównym tematem konferencji jest konwergencja usług. Nie jest to zagadnienie nowe. Temat jest obecny w środowisku bankowym od kilku lat, ale dopiero teraz, dzięki pojawieniu się produktów i usług, może stać się elementem przewagi konkurencyjnej. Niestety na polskim rynku nie uruchomiono rzeczywistej wielokanałowości, nie ma banku, który umożliwia swobodne przechodzenie pomiędzy kanałami dostępu do usług bankowych. Dlatego ten temat jest kluczowy

Członkowie rady rekomendowali, że konferencja IT@BANK to doskonałe miejsce wskazujące kierunki rozwoju bankowości, próbujące odpowiedzieć na pytanie „czego oczekuje klient banku w dynamicznie zmieniającym się świecie?”. Dziś na popularności zyskują social media, mobilność, BYOD, konsumeryzacja, warto zatem poszukać odpowiedzi na pytanie „co banki mogą lub powinny zrobić, aby nadążyć za zmianami, czy wręcz nie przegrać np. z telekomami? W jaki sposób mają funkcjonować w dynamicznym otoczeniu?” Dlatego podczas konferencji będą pokazane różne oblicza konwergencji. Zostaną przybliżone problemy i wyzwania związane z wielokanałowością, prelegenci wskażą ważną rolę efektywnego i przemyślanego zarządzania obszarem teleinformatycznym, będącego podstawą nowoczesnych usług bankowych. Uczestnicy IT@BANK, mówiąc ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI