Technologie: Nowy wymiar komunikacji z klientem Platforma Altar IVVR otwiera nowe możliwości

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2010.06.foto.68.a.200x10 maja br. w salach recepcyjnych hotelu Polonia Palace w Warszawie zaprezentowano możliwości platformy Altar Interactive Voice and Video Response(IVVR) pozwalającej wdrożyć innowacyjną formułę obsługi klienta - Mobile Video Service. Na spotkaniu z udziałem Marka Wesołowskiego - członka zarządu firmy Altar Sp. z o.o., Rafała Zinkowskiego - dyrektora handlowego i Michała Chojnackiego Key Account Managera, przedstawiono wykorzystanie nowoczesnych technologii mobilnych w komunikacji z klientem.

Maciej Małek

Dwie dekady obecności na rynku

Altar Sp. z o.o. jest kielecką firmą informatyczną projektującą systemy i rozwiązania informatyczne, prowadzącą indywidualny nadzór i serwis wdrażanych u klientów zastosowań. Atut firmy to 20-letnie doświadczenie, wsparte systemem zarządzania jakością certyfikowanym od 2001 r. zgodnie z normą ISO 9001:2000.

Oferowane rozwiązania wspierają obsługę klienta masowego w zakresie sprzedaży, reklamacji i rozliczeń abonentów telefonii komórkowej czy telewizji N na bazie systemu Sara bądź – jak w przypadku windykacji – Piramid WorkFlow. Altar obsługuje i monitoruje telefoniczne oraz elektroniczne kanały kontaktów z klientami (Altar Contact Center, Altar IVR) i porządkuje pracę i przepływ dokumentów wewnątrz organizacji (Altar DocFlow i Altar HelpDesk).

Wśród klientów spółki, obok największych graczy sektora telekomunikacji (Telekomunikacja Polska SA., Exatel, CATV – ITI Neovision „n”; Multimedia SA), usług publicznych (Zakład Ubezpieczeń Społecznych i Poczta Polska), znajdują się ubezpieczyciele (PZU) oraz przedstawiciele sektora bankowego (VWBank i BIK).

Z wykorzystaniem unijnego wsparcia

Doświadczenia firmy w obsłudze klienta masowego zaowocowały najnowszym rozwiązaniem w obszarze mobilnej telefonii 3G. Projekt badawczo-rozwojowy „Stwarzanie i wprowadzanie nowego produktu” Altar IVVR został zrealizowany przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. W regionalnej edycji konkursu pod egidą Ministerstwa Infrastruktury „Krajowi Liderzy Innowacji 2009”, w kategorii firm średniej wielkości system uzyskał tytuł „Innowacyjny Produkt”.

Nowa jakość, wielość zastosowań

Wprowadzając do prezentacji, Marek Wesołowski wskazał, że audiowizualna, interaktywna platforma Altar IVVR (Interactive Voice and Video Response), zapewnia za pomocą przekazu wideo, nowy, innowacyjny kanał kontaktu z klientem, gwarantujący świadczenie usług według nowej formuły – Mobile Video Services. Mobilność platformy pozwala na jej wykorzystanie w wielu obszarach biznesowych:

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI