Technologie: Klient na piedestale

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Piercarlo Gera, Global Managing Director, Accenture, przekonuje, że w sferze kontaktów z klientami banki powinny wzorować się na firmach działających w branży detalicznej.

Na naszych oczach odbywa się cyfrowa rewolucja. Czy ma ona wpływ także na banki? – Zdecydowanie tak. Klienci potrzebują szerokiego dostępu do usług i wygody korzystania z nich, a to oferuje dostęp przez kanały cyfrowe. Każdy z nas ma doświadczenie z tzw. efektem ROPO (Research Online, Purchase Offline). Klienci banków, zastanawiając się nad nowym produktem, korzystają z poleceń znajomych, poszukują recenzji, formułują własne opinie.

A dotychczas konsument szedł do oddziału banku i tam na podstawie informacji uzyskanych od pracownika podejmował decyzję. Teraz, mając do wszystkiego dostęp, można bez trudu znaleźć ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI