T-Mobile rusza z platformą MagentaBiznes
„Widzimy szansę dla T-Mobile, aby być partnerem małych i średnich firm w świecie cyfrowym i pomoc przyspieszyć ich digitalizację w celu zwiększenia ich konkurencyjności i rozwoju” – powiedział Markowski podczas prezentacji platformy.
Jak zaznaczył, MagentaBiznes dla małych i średnich firm przewiduje „ogromne uproszczenie ofert”, w tym nielimitowany dostęp do usług (internet dla całej firmy), proste warunki i elastyczne taryfy, automatyczne 1 zł bez używania (aktywna od 7. miesiąca), czy swobodny dobór urządzeń.
Co zaoferuje platforma MagentaBiznes?
W ramach kompetencji cyfrowych dla małych i średnich firm MagentaBiznes przewiduje zdalny serwis IT (pomoc techniczną, zdalną konfigurację), MS Office (z dowolnego miejsca i urządzenia, e-mail), księgowość online, czy jeden numer całej firmy.
Od 18 kwietnia operator udostępni 4 mobilne taryfy MagentaBiznes z dwoma kartami SIM od 40 do 120 zł, bez limitu internetu i połączeń od 60 zł. W ramach platformy uwzględnione są dedykowane udogodnienia dla segmentu w tym obsługę online.
Jak wskazał Markowski, główną aspiracją biznesową operatora jest migracja klientów z małych i średnich firm w kierunku tych rozwiązań, zwiększenie ich lojalności oraz liczby usług z których korzystają.
Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom.
Źródło: ISBnews