Strategia Liberty procentuje

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.ubezpieczenia.01.400x193Liberty Ubezpieczenia odnotowało dobre wyniki po III kwartale 2014 r. To efekt wdrożonej przez ubezpieczyciela strategii, która zakłada dywersyfikację oferty oraz rozwój kanałów dystrybucji. Liberty zebrało w ciągu III kwartałów br. 242 mln zł składki przypisanej brutto, w tym prawie 82 mln zł w samym III kwartale. Na koniec września ubezpieczało ponad 510 tys. klientów.

W ostatnich miesiącach przygotowaliśmy i wdrożyliśmy do sprzedaży ubezpieczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw. Nasza oferta doskonale trafiła w oczekiwania klientów i agentów, czego efekty widzimy w sprzedaży” – podsumowuje Marcin Warszewski, dyrektor generalny Liberty. „Pozytywne efekty przynosi również zmiana marki, która w nowej odsłonie przyciąga nowych klientów zainteresowanych naszymi ubezpieczeniami” – dodaje.

Źródło: PIU