Standard pokoi i małe porcje żywieniowe to najczęstsze problemy na zagranicznych wycieczkach

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

plaza.kobieta.250x167.gifJakie problemy najczęściej spotykają Polaków zagranicą? Kiedy mamy prawo do reklamacji zakupionej wycieczki?

Przede wszystkim są to problemy związane z hotelem i to, jak te hotele wyglądają. Musimy pamiętać, że jak rezerwujemy wycieczkę zagraniczną to biura podroży przedstawiają nam pewną ofertę.

My tę ofertę akceptujemy i podpisujemy umowę. W tej umowie jest zawarte do jakiego hotelu przyjeżdżamy, czy on ma cztery, czy pięć gwiazdek. Często klienci biur podroży skarżą się, że to, co zostało zawarte w umowie, to jak ten hotel został przedstawiony, niestety nie spełnia ich oczekiwań. Mówimy tutaj przede wszystkim o standardzie pokoi. Na przykład, zarezerwowaliśmy pokój z widokiem na morze, a potem okazuje się, że tego widoku nie mamy. Wtedy możemy złożyć reklamację. Często, jeśli wykupujemy pakiet „all inclusive”, tzn. mamy wszystko w cenie, na miejscu okazuje się, że np. porcje żywieniowe w rzeczywistości nie są zawarte w ofercie tylko są bardzo skromne. I to też daje nam możliwość złożenia reklamacji – mówi Jakub Wronkowski, rzecznik prasowy serwisu Fru.pl.

Jakub Wronkowski
Rzecznik prasowy serwisu Fru.pl.