Sparc Media kupuje agencję Q i wchodzi na polski rynek

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

inwestycje.01.400x267Sparc Media, międzynarodowy dostawca rozwiązań dla online marketingu, kupuje polską agencję reklamową Q. Tym samym założona w Sydney firma rozpoczyna działalność także w Polsce i krajach Europy Środkowo - Wschodniej. Dotychczas Sparc Media posiadał lokalne biura m.in. w Tokyo, Nowym Jorku, Hong Kongu a od teraz także w Krakowie.

„Podjęcie współpracy z tak dużym graczem jakim jest Sparc Media to dla nas wyróżnienie.   Od ponad 6 lat udoskonalamy polskie kampanie w nowoczesnych kanałach komunikacji. Jako jedni z pierwszych wprowadziliśmy m.in. system, umożliwiający przeprowadzenie kampanii rich mediowych na stronach premium i wiele innych innowacji. Dzięki połączeniu ze Sparc Media będziemy mogli przenieść nasze doświadczenia na międzynarodowe rynki.” – mówi Jakub Oleksy, właściciel agencji reklamowej Q oraz Szef Sparc Media w Europie Środkowo – – Wschodniej.

Sparc Media to wiodący dostawca platform wymiany danych dla reklamodawców, służących m.in. do   zakupu, przestrzeni reklamowych premium w nowoczesnych mediach.  Sparc Media  to obecnie jedyna w Polsce firma oferująca dostęp do 24 platform zakupu przestrzeni reklamowej w czasie rzeczywistym oraz właściciel unikalnego systemu brand safety, służącego do weryfikacji stron internetowych, które są nośnikami reklamy.

„Cieszymy się, że naszymi działaniami w regionie pokierują specjaliści związani wcześniej z agencją reklamową Q. Ułatwi to szybsze przenoszenie naszego globalnego know-how i rozwiązań na lokalny grunt”. – mówi Wout Van Damme prezes Sparc Media. „Europa Środkowa i Wschodnia jest jednym z najbardziej dynamicznych rynków Europy jeśli chodzi o nowoczesne rozwiązania reklamowe. Już dzisiaj wiele kampanii online w Polsce i regionie nie odbiega od najnowocześniejszych rynkowych standardów. Chcemy uczestniczyć w tym procesie oferując unikalne rozwiązania.” dodaje Van Damme.

Korzystając z doświadczenia agencji reklamowej Q, Sparc Media (firma znana wcześniej jako Funbox)  skupi się na budowie regionalnej strategii  oraz pozyskiwaniu klientów i partnerów na nowych rynkach.

Źródło: Sparc Media