Skandia: mobilne monitorowanie ubezpieczenia

smartfon.250xSkandia udostępniła nową usługę pozwalającą klientom na mobilne monitorowanie płatności w ramach umowy ubezpieczenia. Od początku listopada br. klienci będą otrzymywać kluczowe informacje dotyczące bieżącego stanu ubezpieczenia SMS-em i e-mailem.

Za pośrednictwem wiadomości SMS klienci otrzymają m.in. przypomnienie o terminie zapłaty składki oraz potwierdzenie wpłaty składki dodatkowej. System poinformuje również o niedopłatach bieżących zobowiązań.

Na adres e-mail będą z kolei przesyłane informacje potwierdzające dokonanie zleconych dyspozycji, np. zmiana danych czy potwierdzenie indeksacji składki.

„W początkowym okresie usługa będzie wspierana tradycyjną korespondencją, stopniowo jednak będziemy coraz bardziej rozwijać rozwiązania mobilne o dodatkowe funkcjonalności” – mówi Agnieszka Książek, dyrektor marketingu w Skandii.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń