Santander Consumer Bank i Santander Consumer Multirent przedłużają współpracę z Mazdą Finance

Santander Consumer Bank i Santander Consumer Multirent przedłużają współpracę z Mazdą Finance
fot. Santander Consumer Bank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci kupujący Mazdę będą korzystać przez kolejne 5 lat z promocyjnych finansowań przygotowanych przez Santander Consumer Bank, Santander Consumer Multirent i Mazda Polska - w ramach programu Mazda Finance.

Klienci kupujący Mazdę będą korzystać przez kolejne 5 lat z finansowania przygotowanego przez #SantanderConsumerBank, #SantanderConsumerMultirent i #MazdaPolska

Program Mazda Finance tworzą od 10 lat Santander Consumer Bank, Santander Consumer Multirent i Mazda Motor Poland. W projekcie uczestniczą wszyscy 23. dealerzy tej marki. W zakończonym niedawno przetargu podjęto decyzję o kontynuacji współpracy na kolejne 5 lat.

Program finansowania stworzony dla importera, dealerów i klientów Mazdy

Mazda Finance to program finansowania stworzony dla importera, dealerów i klientów Mazdy. W ramach specjalnej oferty, obok zapewnienia finansowania dla nabywców samochodów, oba podmioty prowadzą wiele programów wspierających rozwój sieci dealerskiej.

Usługa Full Serwis Leasing

– Z myślą o konsumentach kupujących samochody marki Mazda w sieci Mazda Motor Poland rozwijamy nowoczesne produkty finansowe: zarówno kredytowe, jak i leasingowe. Przykładem takiego “szytego na miarę” rozwiązania jest np. usługa Full Serwis Leasing, oferowana pod marką Mazda SkyPremiumLease. W ramach miesięcznej raty użytkownik Mazdy obok spłaty finansowania na samochód opłaca również serwis, ubezpieczenie czy serwis opon w ramach kompleksowej obsługi – mówi Mariusz Klepacz, członek zarządu Santander Consumer Banku, odpowiedzialny za pion finansowania samochodów.

Marki Santander Consumer Bank i Santander Consumer Multirent wspierają finansowanie samochodów Mazda od początku obecności tej marki na polskim rynku. Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż swoich samochodów w Polsce latem 2008 roku, poprzez sieć 11 punktów dealerskich w całym kraju. Sprzedaż była tak dobra, że już po pierwszym roku zwiększono liczbę dealerów do 20. Dziś sieć sprzedaży Mazda Motor Poland to 32 salony. Średnia sprzedaż na punkt dealerski to ponad 380 samochodów rocznie. To najwyższy wynik wśród wszystkich rynków Mazdy w Unii Europejskiej.

Źródło: Santander Consumer Bank