Ruszyła kampania T-Mobile Usługi Bankowe promująca pożyczki gotówkowe

Ruszyła kampania T-Mobile Usługi Bankowe promująca pożyczki gotówkowe
Źródło: T-Mobile Usługi Bankowe
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Wystartowała kampania reklamowa T-Mobile Usługi Bankowe promująca tak tanie pożyczki, że każdy chciałby je wziąć - tylko 5,5%. Kampania została zrealizowana w nowym formacie komunikacyjnym T-Mobile z udziałem Tomasza Kota oraz Szymona Piotra Warszawskiego.

Spoty reklamowe są kolejnymi odcinkami pełnego humoru i rodzinnego ciepła miniserialu reklamowego, w których zobaczymy znaną już z poprzednich odsłon kampanii czteroosobową rodzinę i nieco niezwykłego psa – przyjaciela pana domu. W rolę ojca rodziny wcielił się ponownie Tomasz Kot, psa zagrał Szymon Piotr Warszawski.

Celem kampanii reklamowej jest budowanie świadomości marki T-Mobile Usługi Bankowe, również w kategorii pożyczek gotówkowych, oraz zaproszenie klientów do sprawdzenia i skorzystania z jednej z najbardziej atrakcyjnych pożyczek na rynku, dostępnej dla każdego, nie tylko dla klientów T-Mobile.

Kampanię będzie można zobaczyć w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w Internecie. Za kreację do kampanii odpowiedzialna jest agencja DDB&tribal, a media zakupił Starcom. Dodatkowo w punktach sprzedaży kampanię wspierać będą specjalnie przygotowane materiały BTL, m.in. naklejki i standy.

5,5% i pierwszy 1000 zł pożyczki bez prowizji i odsetek

  • Oprocentowanie – tylko 5,5%,
  • Pierwszy 1 000 zł bez odsetek i prowizji,
  • Wysoka kwota maksymalna: 150 000 zł,
  • Brak obowiązkowych ubezpieczeń,
  • Na dowolny cel, w tym spłatę kredytów w innych bankach.

Pożyczka gotówkowa oferowana przez T-Mobile Usługi Bankowe jest w czołówce najtańszych produktów na rynku. W rankingu pożyczek na kwotę 10 000 zł spłacanych w 24 ratach zajmuje pierwsze miejsce według niezależnego rankingu jednego z portali branżowych.

Źródło: T-MOBILE POLSKA