Ruszyła kampania T-Mobile Usługi Bankowe promująca pożyczki gotówkowe
Spoty reklamowe są kolejnymi odcinkami pełnego humoru i rodzinnego ciepła miniserialu reklamowego, w których zobaczymy znaną już z poprzednich odsłon kampanii czteroosobową rodzinę i nieco niezwykłego psa – przyjaciela pana domu. W rolę ojca rodziny wcielił się ponownie Tomasz Kot, psa zagrał Szymon Piotr Warszawski.
Celem kampanii reklamowej jest budowanie świadomości marki T-Mobile Usługi Bankowe, również w kategorii pożyczek gotówkowych, oraz zaproszenie klientów do sprawdzenia i skorzystania z jednej z najbardziej atrakcyjnych pożyczek na rynku, dostępnej dla każdego, nie tylko dla klientów T-Mobile.
Kampanię będzie można zobaczyć w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w Internecie. Za kreację do kampanii odpowiedzialna jest agencja DDB&tribal, a media zakupił Starcom. Dodatkowo w punktach sprzedaży kampanię wspierać będą specjalnie przygotowane materiały BTL, m.in. naklejki i standy.
5,5% i pierwszy 1000 zł pożyczki bez prowizji i odsetek
- Oprocentowanie – tylko 5,5%,
- Pierwszy 1 000 zł bez odsetek i prowizji,
- Wysoka kwota maksymalna: 150 000 zł,
- Brak obowiązkowych ubezpieczeń,
- Na dowolny cel, w tym spłatę kredytów w innych bankach.
Pożyczka gotówkowa oferowana przez T-Mobile Usługi Bankowe jest w czołówce najtańszych produktów na rynku. W rankingu pożyczek na kwotę 10 000 zł spłacanych w 24 ratach zajmuje pierwsze miejsce według niezależnego rankingu jednego z portali branżowych.
Źródło: T-MOBILE POLSKA