Rok satysfakcji klientów ING Życie

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

ing.250xW 2012 roku ING Życie będzie kontynuowało przyjętą w 2010 roku pięcioletnią strategię. Zakłada ona pozyskanie do 2015 roku miliona klientów, a także bycie liderem rynku ubezpieczeń w zakresie innowacji, etyki oraz satysfakcji klienta.

Pracujemy nad nowymi produktami oferowanymi przez pośredników finansowych oraz w kanale bancassurance. Będziemy również rozwijać alternatywne kanały sprzedaży m.in. poprzez internet, a także rozszerzać zakres ochrony oferowany w ramach – Sposobu na Przyszłość – mówi Tomasz Bławat, prezes ING Życie. 2011 rok w ING Życie to również wdrożenie nowych rozwiązań pozwalających na efektywniejsze komunikowanie się z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Kluczowe dla ING Życie jest, aby klienci rozumieli zasady umowy z towarzystwem ubezpieczeniowym, dlatego też uproszczono do niezbędnego minimum zapisy w umowach, a także procedury. Wprowadzono również internetową obsługę rachunku poprzez e-serwisING, dzięki któremu klienci mają bieżący podgląd do swojego rachunku oraz mogą kontrolować swoje inwestycje, a także związane z tym koszty. – Cieszy nas, że porównując do badań przeprowadzonych w 2009 roku wzrosła o ok. 9 p.p. liczba tzw. promotorów, jak również odnotowaliśmy znaczący spadek „krytyków”– komentuje Tomasz Bławat, prezes ING Życie.

Źródło: PIU