PZU zmienia się i podsumowuje projekt odświeżenia marki
Wprowadzenie nowego, prostszego i bardziej czytelnego logo to tylko jedno z wielu działań, jakie podjęte zostały w ramach projektu odświeżenia marki PZU. Wraz ze zmianą logo przeobrażeniom uległy nie tylko wygląd, ale także funkcjonalność i standard obsługi w placówkach ubezpieczyciela.
„Odświeżenie logo i towarzysząca mu kampania miała podsumować całość zmian, które miały miejsce w grupie PZU w ostatnich latach. Jest zbyt wcześnie, aby ocenić wpływ odświeżenia marki zarówno na biznes, jak i wizerunek PZU. Całościowa ocena skuteczności i trwałości zmian będzie możliwa w dłuższym okresie, jednak już teraz wyniki badań dowodzą, że udało się zrealizować nasz cel – dotrzeć z komunikatem do wielu klientów konkurencji i przekonać ich o tym, że PZU to marka nowoczesna, przyjazna klientowi i warta rozważenia. We wszystkich tych wskaźnikach postrzeganie marki zarówno wśród obecnych, jak i potencjalnych klientów wzrosło o kilka punktów procentowych” – powiedziała Marta Życińska, dyrektor marketingu w PZU. „Projekt odświeżenia marki to nie koniec zmian w PZU. Klienci obserwują, jak wizualnie i funkcjonalnie zmieniają się oddziały, jak poprawia się jakość działań w ramach likwidacji szkód i podejście agentów. To także zapowiedź i obietnica kolejnych udogodnień” – dodaje.
Projekt odświeżenia marki to jeden z filarów nowej strategii rozwoju PZU na lata 2012-2014. Nowe PZU to firma mocno zorientowana na klienta, efektywna operacyjnie, znana ze swoich kompetencji w zakresie inwestycji, oferująca nowatorskie rozwiązania w zakresie ochrony zdrowia. To także polska marka mocno obecna za granicą wskutek ekspansji międzynarodowej. Już teraz działa na rynkach litewskim i ukraińskim, szykując się do kolejnych ewentualnych inwestycji w Europie. Odświeżony i nowoczesny wizerunek jest elementem, który ma umożliwić realizację tych celów.
Źródło: PIU