PZU poszukuje poszkodowanych pod Szczekocinami

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

pzu.150x3 kwietnia minął miesiąc od katastrofy kolejowej pod Szczekocinami. Aktualnie PZU prowadzi obsługę 48 spraw, a PZU Życie 43 spraw, zgłoszonych przez poszkodowanych lub uprawnionych. Spółki grupy PZU wypłaciły do tej pory odszkodowania i świadczenia na łączną kwotę przekraczającą 1,2 mln zł. PZU nadal aktywnie dociera do poszkodowanych i uprawnionych, a także apeluje o zgłaszanie szkód związanych z katastrofą bezpośrednio do ubezpieczyciela.

PZU jako ubezpieczyciel wiodący PKP Intercity, następnego dnia po katastrofie uruchomił specjalną, dostępną 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu infolinię. Poszkodowani i uprawnieni mogą pod tym numerem uzyskać informację i pomoc w zakresie dochodzenia wszelkich roszczeń przysługujących z tytułu szkód powstałych w następstwie tego zdarzenia, bez względu na to, jakiego rodzaju, a także z którego zakładu ubezpieczeń przysługują im świadczenia.

Źródło: PIU