PZU: nowe wdrożenie ActiveForms

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

pzu.01.150x150Grupa PZU poszerza zakres czynności, które klient może realizować przez internet. Od stycznia 2013 r. PZU korzysta z interaktywnych formularzy ActiveForms, narzędzia dostarczanego przez e-point.

Już teraz na stronie ubezpieczyciela działają formularze, które umożliwiają kontakt z PZU bez konieczności wychodzenia z domu. W ten sposób klient może kupić ubezpieczenie, zgłosić szkodę lub zadać pytanie. Wkrótce wprowadzone zostaną kolejne udogodnienia, jak np. możliwość zmiany danych na polisie.

Liczba pól, jaką klient wypełnia w formularzu, została ograniczona do minimum. System sam uzupełnia wiele z nich, np. miasto i ulicę po wpisaniu kodu pocztowego czy datę urodzenia po wpisaniu numeru PESEL. Dodatkowo system jest w pełni kompatybilny z urządzeniami mobilnymi.

Zdecydowaliśmy się na ActiveForms, ponieważ potrzebowaliśmy kompleksowego i elastycznego rozwiązania dla serwisów grupy PZU. Rozwiązania, które będzie także efektywne kosztowo” – powiedział Maciej Wróbel, odpowiedzialny za projekt po stronie PZU.

Źródło: PIU