PZU: nowa kampania reklamowa AC
25 lutego ruszyła nowa kampania reklamowa AC w PZU, której bohaterem jest Kapitan Nostres. Postać będzie wykorzystywana w wielu formatach i na różnych nośnikach w ramach komunikacji 360 stopni.
„Celem kampanii jest poinformowanie zarówno naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów, że posiadając produkty PZU, czy korzystając z jego usług, mogą czuć się spokojnie, bo PZU to firma, na której zawsze można polegać. Tworząc Nostresa zależało nam, aby jego postać uosabiała we wszystkich trudnych momentach spokój, opanowanie, bezpieczeństwo i swobodę w działaniu, która udzielać się będzie również otoczeniu„- mówi Rafał Kowalczyk, kierownik Zespołu Komunikacji Zewnętrznej w PZU.
Pierwszy spot telewizyjny nawiązuje do ubezpieczenia AC w formule all risks, w którym PZU zrezygnowało z zamkniętego katalogu zdarzeń objętych ubezpieczeniem. Dzięki temu klient może zachować spokój w przypadku szkód powstałych w najbardziej nieprzewidzianych wydarzeniach.
Kampania potrwa do 22 kwietnia 2013 r. Koncept i kreację przygotowała agencja PZL, media zakupił Starlink, działania online realizuje K2 Internet.
Źródło: PIU