PTU zmieniło markę na Gothaer
1 października 2012 r. Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń zmieniło nazwę na Gothaer. Firma zmieniła także logo.
o symbol głębokich, jakościowych zmian od kilkunastu miesięcy sukcesywnie wdrażanych w firmie, zgodnie z założeniami długoterminowej strategii rozwoju, która wraz ze zmianą nazwy firmy zyskała nowe miano – „Go 2016”. Proces modernizacji i podnoszenia jakości oferowanych usług został zapoczątkowany wraz z pozyskaniem silnego, doświadczonego akcjonariusza – niemieckiej grupy Gothaer (blisko 100 proc. udziałów w spółce).
„Uproszczenie procesu likwidacji szkód, wprowadzenie pełnej dokumentacji szkodowej w formie elektronicznej, usprawnienie procesu sprzedaży poprzez stworzenie funkcji dedykowanego opiekuna agenta to tylko niektóre zmiany, które udało się wdrożyć, aby usprawnić funkcjonowanie firmy z korzyścią dla polskich klientów. Nowa marka to symboliczne podsumowanie pierwszych wdrożonych usprawnień, a jednocześnie nowy start. Przed Gothaer otwiera się czysta karta, dołożymy wszelkich starań, aby zapisać ją jak najlepiej” – powiedział Jürgen Meisch, przewodniczący rady nadzorczej Gothaer.
„Mam nadzieję, że nowa marka wkrótce stanie się dla naszych klientów i pośredników symbolem bezpieczeństwa, zaufania i wysokiej jakości usług, tak, aby każdy z nich mógł powiedzieć – Gothaer to „mój wybór” – dodała Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu spółki.
Źródło: PIU