Prudential zapowiada nową kampanię
Prudential otworzył nowy serwis internetowy przeznaczony dla osób zainteresowanych karierą przedstawiciela ubezpieczeniowego. W serwisie można zapoznać się z tym, co oferuje Prudential swoim przyszłym współpracownikom.
,,Przygotowując serwis, chcieliśmy uniknąć powielania schematów typowych dla projektów rekrutacyjnych. Celem naszego portalu jest ułatwienie podjęcia świadomej decyzji o rozpoczęciu współpracy z Prudential w roli przedstawiciela ubezpieczeniowego” – mówi Magda Jończyk, menedżer ds. kanałów elektronicznych w Prudential.
,,Już teraz zaczynamy walczyć z mitami na temat zawodu i charakteru osób sprzedających ubezpieczenia” – dodaje Magda Jończyk.
Uruchomienie nowego serwisu jest pierwszym etapem nowej ogólnopolskiej kampanii ubezpieczyciela. Dotychczas Prudential z sukcesem opowiadał historie przedwojennych polis i przedwojennych klientów, podkreślając, że ubezpieczyciel powinien spełniać obietnice, nawet jeśli złożono je wiele lat temu. Nowa kampania będzie miała odmienny charakter. O jej szczegółach Prudential poinformuje w ciągu najbliższych kilkunastu dni.
Prudential to brytyjska grupa ubezpieczeniowa ze znaczącym operacjami w Azji i USA. Na całym świecie posiada ponad 21 mln klientów.
Źródło: PIU