Prudential rusza z pierwszą kampanią reklamową
Prudential startuje z pierwszą kampanią reklamową, która wprowadza markę Prudential na polski rynek. Działania reklamowe mają charakter zarówno wizerunkowy, jak i produktowy. Główny komunikat odwołuje się do idei regularnego oszczędzania dla zapewnienia dzieciom bezpieczeństwa finansowego w przyszłości. Prudential promuje w ten sposób swój innowacyjny produkt - Premiopolisę "Start w życie".
„Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie marki Prudential polskim klientom. Zależy nam, aby zbudować świadomości Prudentialu na naszym rynku, a także kreować pozytywny wizerunek marki” – mówi Wojciech Pronobis, dyrektor ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej Prudential w Polsce.
Działania promocyjne obejmują komunikację w TV, internecie, sieciach kin oraz reklamę outdoorową w największych ośrodkach miejskich w Polsce. Spoty telewizyjne o długości 45s i 30s będą emitowane w głównych i tematycznych stacjach TV. Głównym bohaterem spotu Prudential jest chłopiec, widziany z perspektywy matki. „W reklamie odwołujemy się do niezwykle prawdziwego i silnego insightu konsumenckiego, że w oczach rodziców, dziecko zawsze pozostanie dzieckiem i już teraz warto zatroszczyć się o jego przyszłość” – mówi Karol Kamas, marketing communication manager Prudential w Polsce. „W ten sposób chcemy przedstawić markę Prudential jako świadomą, wspierającą, dzięki której można kształtować swoją przyszłość” – dodaje Karol Kamas.
Źródło: PIU