Prudential: podsumowanie „Warszawskich dni rodzinnych”

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

prudential.01.400x124Prudential podsumował akcję "Warszawskie dni rodzinne 2014", którą zorganizował wraz z fundacją Zwalcz Nudę.

W sumie odbyły się dwie edycje imprezy, w których udział wzięło ponad 200 partnerskich punktów edukacyjnych, rozrywkowych i kulturalnych. Partnerzy zorganizowali ponad 800 bezpłatnych zajęć artystycznych, edukacyjnych i sportowych, które ulokowano w 16 dzielnicach Warszawy. W zajęciach uczestniczyło ponad 25 tys. mieszkańców stolicy i okolic.

Ubezpieczyciel zdecydował się na wzięcie aktywnego udziału w imprezie ze względu na wartości, których promowanie stało za ideą organizacji całej akcji: budowanie relacji rodzinnych, wspólne spędzanie czasu, zachęcanie dzieci do aktywnego spędzania czasu. Nie bez znaczenia była również budowa świadomości marki Prudential jako ubezpieczyciela, który oferuje rozwiązania finansowe dla rodzin – na teraz i na przyszłość. Prudential będzie także współorganizatorem tegorocznej edycji, którą zaplanowano na marzec, kwiecień i maj. Tym razem odbędą się one w trzech miastach.

Źródło: PIU