Program Polska Bezgotówkowa rusza z kolejną falą kampanii reklamowej
– Druga fala kampanii ma na celu przekonanie przedsiębiorców, którzy do tej pory nie zainstalowali terminala płatniczego, na otwarcie się na potrzeby klientów, którzy oczekują możliwości dokonywania płatności w sposób bezgotówkowy w punktach usługowo-handlowych w swojej okolicy. W naszej komunikacji podkreślamy korzyści, jakie przynosi instalacja terminala, szczególnie teraz, w erze epidemii, kiedy wielu klientów ograniczyło płatności gotówkowe – powiedział dr Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Czytaj także: Już ponad milion terminali POS na rynku, wszystkie obsługują płatności zbliżeniowe >>>
Tematyka spotów nawiązuje do możliwości płacenia kartą w sklepach i punktach usługowo-handlowych. Emisje dwóch spotów reklamowych w kanałach TV będą trwać do końca września i będzie można je zobaczyć w następujących stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, TVN 7 i Polsat oraz wybranych stacjach tematycznych. We wrześniu rozpocznie się dodatkowo kampania w ogólnopolskich kanałach radiowych.
Równolegle Fundacja będzie prowadziła kampanię w Internecie, aby dotrzeć do jeszcze szerszego grona zainteresowanych osób. W tym celu zostaną wykorzystane banery reklamowe, które przekierowują na stronę www.polskabezgotowkowa.pl, gdzie przedsiębiorcy mogą zamówić darmowy terminal z Programu.
Program Polska Bezgotówkowa
Do Programu Polska Bezgotówkowa mogą zgłaszać się małe, średnie i mikropodmioty, które chcą rozpocząć przyjmowanie płatności bezgotówkowych, a w okresie ostatnich 12 miesięcy w swoim punkcie handlowo-usługowym nie akceptowały płatności bezgotówkowych. Uczestnicy Programu otrzymają wsparcie ze strony Fundacji polegające na pokryciu kosztów związanych z otrzymaniem terminala do akceptacji kart oraz kosztów obsługi płatności bezgotówkowych przez 12 miesięcy.
Od 1 września 2018 roku Program Polska Bezgotówkowa został rozszerzony o urzędy i inne instytucje sektora publicznego oraz o inne podmioty przyjmujące płatności, a niebędące przedsiębiorcami. Tym samym obejmuje on swoim działaniem także takie instytucje, jak urzędy gminne, sądy, uczelnie wyższe, instytucje kultury, sztuki i sportu, parki narodowe oraz szpitale i przychodnie, przedsiębiorstwa komunalne, a także fundacje czy stowarzyszenia.