Problemy z biurem usług płatniczych Homepay. KNF podejmuje działania

Problemy z biurem usług płatniczych Homepay. KNF podejmuje działania
Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) - Logo (źródło: KNF)
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała komunikat, w którym informuje o niepokojących sygnałach dotyczących biura usług płatniczych Homepay.

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała komunikat, w którym informuje o niepokojących sygnałach dotyczących biura usług płatniczych #Homepay #KNF @uknf

Homepay to serwis realizujący płatności za pośrednictwem tzw. SMS-ów Premium czy szybkich przelewów.

„Urząd Komisji Nadzoru Finansowego informuje, że od kilku dni napływają od kontrahentów biura usług płatniczych działającego pod firmą Homepay sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 87 (nr podmiotu w Elektronicznym Rejestrze Usług Płatniczych: BP9/2012) informacje o nieprawidłowym działaniu tego przedsiębiorcy. W szczególności firma Homepay sp. z o.o. nie wykonuje zlecanych jej przelewów płatniczych” – czytamy w komunikacie.

Brak kontaktu z właścicielem firmy

Jak informuje KNF, próby kontaktu z właścicielem firmy okazały się nieskuteczne, wobec czego Komisja zdecydowała się na podjęcie odpowiednich działań (choć w komunikacie nie doprecyzowano, jakich).

Zgodnie z prawem może to być np. wpisanie podmiotu na listę ostrzeżeń publicznych czy złożenie zawiadomienia do prokuratury.

Źródło: KNF