Proama sprzedała 20 tys. polis

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

proama.01.250x131Od początku działalności Proama sprzedała już 20 tys. polis. To znacznie lepiej niż zakładane prognozy. "Planujemy, że na koniec roku będziemy mieli w portfelu ponad 100 tys. polis" - mówi Bogumił Perzyna, dyrektor sprzedaży Proama.

Proama oficjalnie rozpoczęła działalność 29 stycznia 2012, od sprzedaży ubezpieczeń  komunikacyjnych. Ubezpieczyciel kontaktuje się ze swoimi klientami poprzez internet, telefon i multiagencje. „Biznes ubezpieczeniowy wymaga skali, a w Polsce 60 proc. rynku stanowią ubezpieczenia komunikacyjne, dlatego od nich zaczęliśmy. Wiemy również, że mimo rozwoju kanałów direct, by zdobyć odpowiednią liczbę klientów, musimy działać w modelu wielokanałowym. Dlatego oferujemy polisy poprzez telefon, stronę internetową i multiagencje. Nasze dotychczasowe wyniki pokazują, że każdy z tych trzech sposobów kontaktu z klientem sprawdza się jednakowo dobrze” – tłumaczy Bogumił Perzyna.

Źródło: PIU