Proama dba o agentów
Proama jest pierwszą firmą ubezpieczeniową, która w swojej komunikacji marketingowej zwróciła się bezpośrednio do agentów z zaproszeniem do współpracy, eksponując ich w swoich reklamach.
„Jest to uznanie wkładu oraz potencjału agentów w rozwoju naszego biznesu. Obecnie przez agentów generujemy ponad 80 proc. naszej sprzedaży” – stwierdza Mariusz Kozłowski, dyrektor Sieci Sprzedaży, Produktu i Likwidacji Szkód w Proamie.
Z kolei agenci doceniają m.in. udostępniony przez ubezpieczyciela system do sprzedaży ubezpieczeń. „System ProAgent, dostępny w postaci aplikacji webowej, został skonstruowany z myślą o wygodzie użytkownika, z intuicyjnymi procesami, tak aby w każdym miejscu i czasie agent mógł wygodnie dokonać szybkiej kalkulacji składki, sprzedaży polisy, sprawdzenia polis swoich klientów, dokonać zestawienia sprzedaży czy sprawdzić wysokość naliczonej prowizji” – wyjaśnia Dariusz Jankowski, dyrektor IT w Proama.
„Bardzo ważny jest również serwis – w Proama mamy dedykowaną agentom infolinię, której pracownicy mają kompetencje, by większość spraw była rozwiązywana podczas jednej, pierwszej rozmowy telefonicznej” – dodaje Mariusz Kozłowski.
Źródło: PIU