Prezentacja: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUZ”: Nasz nowy partner

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

logo.tuz.a.100xRozmowa z Tomaszem Majchrzakiem - prezesem zarządu Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych "TUZ".

Na polskim rynku finansowym działa wiele firm ubezpieczeniowych. Jednak bankom spółdzielczym najbliższe są towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych. Jednym z nich jest TUW "TUZ".

Panie Prezesie, nigdy nie uczestniczyliście w Forum Liderów Bankowości Spółdzielczej, nasuwa się więc oczywiste pytanie: kim jesteście i jakie macie plany?

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUZ”, podobnie jak większość banków spółdzielczych, jest postrzegane jako przedstawiciel polskiego kapitału na rynku finansowym. Pomimo że nie uczestniczyliśmy wcześniej w Forum Liderów Bankowości Spółdzielczej, nie jesteśmy anonimowi. Wręcz przeciwnie, wraz z naszymi partnerami zdobywamy istotną pozycję na rynku. TUW „TUZ” działa od 2003 r., w tym czasie ponad 300 tys. osób zabezpieczyło u nas swój majątek. Możemy również pochwalić się osiągnięciem dodatniego wyniku technicznego i ogólnego wyniku finansowego. Wyróżnia nas forma, w której działamy. Forma ta w swej istocie, podobnie jak w bankach spółdzielczych, oparta jest na wyeksponowaniu zaufania do osób ubezpieczonych w naszym towarzystwie. TUW „TUZ” jest związkiem osób i podmiotów, które są jednocześnie jego członkami. Nie jesteśmy również nastawieni na zysk, a na ochronę interesów tych osób.

Jakie w takim razie cele chcecie osiągnąć, współpracując z bankami spółdzielczymi ?

Chcemy zdobyć silną pozycję na tym rynku. W ciągu najbliższych kilku lat zamierzamy osiągnąć istotny poziom udziału w tym rynku. Jesteśmy przygotowani do tego. Współpracujemy z grupą firm, które umożliwiają przedstawienie kompleksowej oferty bankom. To już nie tylko ubezpieczenia, ale również kompleksowa ochrona banków w zakresie bezpieczeństwa poprzez zapewnienie ochrony gotówki i mienia, monitoringu, konwojów czy cash processingu.

A jeżeli chodzi o same ubezpieczenia: czym Wasza oferta różni się od ofert innych zakładów ubezpieczeń funkcjonujących na tym rynku? Jaka jest ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI