Prezentacja: Jak za pomoca rozwiazan IT budowac przewage konkurencyjna instytucji fi nansowych?

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

nbs.05.2012.foto.032.b.150xFirma dostarcza rozwiązania najwyższej jakości, utrzymując pozycję lidera na światowym oraz polskim rynku.

Anita Banach, Grzegorz Banecki

Firma NCR jest światowym liderem w produkcji najwyższej jakości urządzeń bankomatowych oraz powiązanych z nimi usług serwisowych. Obecnie fi rma posiada w swojej ofercie rozwiązania, które pomagają tysiącom instytucji na świecie oferować lepszą obsługę dla swoich klientów. Właśnie dzięki rozwojowi technologii nowa linia bankomatów NCR SelfServ tak dobrze sprzedawała się w ubiegłym roku.

Linia SelfServ została zaprojektowana z uwzględnieniem najnowszych trendów technologicznych oraz specyfi cznych oczekiwań instytucji fi nansowych. Cechuje ją nowoczesny i atrakcyjny wygląd, a także wiele nowinek poprawiających wygodę i bezpieczeństwo transakcji. Głównym założeniem przy projektowaniu linii bankomatów SelfServ było dbanie o najwyższy poziom niezawodności oraz dostępności dla klientów. Pomysły biznesowe NCR na najbliższe lata są ściśle związane ze specyfi ką segmentu rynku, na którym fi rma działa.

Do takich należą dualne rozwiązania wpłacająco-wypłacające, które zostały przez fi rmę NCR zaoferowane kilku bankom w Polsce oraz niezależnym operatorom sieci bankomatowych, takich jak np. Euronet. Jeden z największych banków w Polsce już zdecydował się na instalację tego urządzenia z podwójną funkcją. Firma NCR z ogromnym powodzeniem rozwija na polskim rynku popularność urządzeń dualnych, wyposażonych w moduł nazwany RECYKLEREM. Zasadą działania tego urządzenia jest wypłata tych samych banknotów, którymi zostało ono wcześniej zasilone przez wpłacającego. Firma NCR staje się prekursorem zmian, gdyż takie rozwiązanie daje ogromne możliwości bankom, poprzez znaczne zmniejszenie wizyt ekip konwojujących gotówkę (CIT-owskich), a co za tym idzie – ograniczenie kosztów.

NCR jako globalna fi rma ma doświadczenia spoza granic Polski, dlatego stara się oferować klientom korzystanie ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI