Prezentacja: Grywalizacja – czytaj opłacalna zabawa

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2013.07-08.foto.093.150xStessa B. Cohen, Research Director Gartnera przekonuje, że grywalizacja może zwiększyć zaangażowanie klientów w kontakty z bankiem.

Po co bankom social media? Czy instytucje z definicji postrzegane jako organizacje zaufania publicznego, mające zapewniać bezpieczeństwo pieniędzy w zaciszu sejfów, powinny angażować się w aktywną obecność w ser wisach społecznościowych?

– Odpowiedź jest bardzo prosta – klienci banków tego oczekują, więc bank nie może pomijać tej sfery działalności. Oczywiście należy to robić w sposób odpowiedni i tu nie ma uniwersalnej recepty. Bardzo ważnym trendem jest mobilność, która powoduje, że integracja kanałów komunikacji z klientami staje się kluczowa. Dziś każdy z nas chce mieć nieograniczony dostęp do swoich środków zgromadzonych na koncie z każdego miejsca o każdej porze, z dowolnego urządzenia. To wpływa na ewolucję sposobu komunikacji z klientami. Coraz częściej wykorzystuje się social media, jednak w różny sposób. W jednym przypadku wystarczy prosta interakcja, a w innym angażowane są duże zasoby, aby natychmiast odpowiadać i odnosić się do k ażdego postu umieszczanego na tablicy. Taką strategię na FB przyjął jeden z czeskich banków. Jednak warto rozważyć, ż...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI