Prezentacja: Dynamiczny rozwój

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2011.03.foto.38.aRozmowa z Jarosławem Chrzanowskim, prezesem zarządu IT Card S.A.

Panie Prezesie, rynek kartowy w Polsce z uwagą przygląda się dynamicznemu rozwojowi IT Card. Na jesieni 2010 r. udzielał Pan informacji prasowych na temat dokonań i planów spółki. Proszę powiedzieć, co udało się od tego czasu zrobić?

W październiku i listopadzie 2010 r. z sukcesem przeprowadziliśmy emisję nowych akcji IT Card, w wyniku, której akcjonariat spółki powiększył się z 17 do 52 podmiotów. Zainteresowanie przerosło nasze największe oczekiwania, gdyż redukcja zapisów na akcje wyniosła blisko 40 proc. Oznacza to, że banki, nasi akcjonariusze, widzą w nas ogromny potencjał. Był to dla nas bardzo intensywny czas, albowiem równolegle prowadziliśmy projekt certyfikacyjny w zakresie autoryzacji transakcji w bankomatach z organizacjami płatniczymi VISA i MasterCard, który zakończył się sukcesem z końcem grudnia 2010 r.

Dodatkowo certyfikowaliśmy również funkcjonalność zmiany kodu PIN oraz sprawdzenie salda dla kart własnych i obcych VISA i MasterCard. W wyniku tego jesteśmy pierwszym procesorem w Polsce, który obsługuje te dwie funkcjonalności dla obcych kart jednocześnie. Muszę tu nadmienić, że nasi specjaliści uporali się z tym kluczowym i bardzo skomplikowanym projektem w bardzo krótkim czasie. Od wstawienia serwerów do zakończenia certyfikacji upłynęło niespełna 6 miesięcy. W tym samym czasie podjęliśmy bardzo intensywne działania w kwestii zwiększenia liczby obsługiwanych przez nas banków z Grupy BPS. W ciągu trzymiesięcznej kampanii udało nam się podwoić liczbę podpisanych umów i w tej chwili jest ich już ponad 220. Jeśli chodzi o drugą część pana pytania, to myślę, że już pokazaliśmy na rynku, że skomplikowane procesy można wdrażać szybciej, sprawniej, efektywniej, a przez to taniej. To z kolei przełoży się na jakość współpracy IT Card z klientami, a co za tym idzie na konkurencyjność naszej oferty na rynku.

Planowaliście z początkiem 2011 r. uruchomić nową jednostkę organizacyjną w spółce IT Card. Czy udało się to wdrożyć w życie?

– Tak. Z początkiem roku, w ramach struktur firmy, uruchomiliśmy Contact Center, czyli nowoczesne, całodobowe centrum obsługi klientów IT Card. Ten sam dział Contact Center, na mocy podpisanej umowy outsourcingowej, realizuje również zadania Telefonicznego Centrum Obsługi Klientów oraz infolinii Banku BPS. Jednostka ta prowadzi kompleksową obsługę klientów Banku BPS poprzez profesjonalną i nowoczesną platformę teleinformatyczną, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. W przyszłości rozważamy również objęcie obsługą klientów banków spółdzielczych na podstawie umów outsourcingowych.

Jak można skorzystać z usług Contact Center?

– Nasi klienci mogą uzyskać wsparcie pod numerem telefonu: 801 502 503. Dzwoniąc pod ten numer, mogą poznać szczegóły dotyczące aktualnej oferty, w razie wątpliwości uzgodnić stan gotówki w bankomacie, uzyskać informację na temat pł...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI