Prawne i praktyczne aspekty organizacji akcji promocyjnych – analiza możliwych szans i zagrożeń 16-17 czerwca 2014r

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

mlodzi.biznesmeni.01.400x267Poprawa wizerunku, utrwalenie tego pozytywnego, zdobycie nowych klientów czy wreszcie zwiększenie liczby lojalnych nabywców, a co za tym idzie wzrost sprzedaży i polepszenie sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa jest głównym celem działalności przedsiębiorstw. W dobie olbrzymiej konkurencji i coraz większych wymagań nabywców, koniecznością staje się więc realizacja działań promocyjnych wspierających sprzedaż, dzięki którym firma może nie tylko istnieć na rynku, ale także stale polepszać swoją pozycję w danym sektorze.

Według badań marketingowych, akcje promocyjne są jednym z najczęściej wybieranych narzędzi podczas prowadzonej kampanii reklamowej produktu czy usługi. Ich atrakcyjność polega przede wszystkim na interakcji pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem. By jednak nadążyć za trendami i oczekiwaniami nabywców warto poznać najbardziej skuteczne techniki, które pozwolą zrealizować określony cel. Organizacja różnych akcji promocyjnych wiąże się natomiast z wieloma uwarunkowaniami tj. poznanie aspektów organizacyjnych, prawnych i praktycznych co daje możliwość poprowadzenia akcji w sposób zgodny z obowiązującym prawem i potrzebami odbiorców.

Na organizowanych warsztatach poznają Państwo najnowsze regulacje prawne dotyczące organizacji akcji promocyjnych z rozróżnieniem poszczególnych narzędzi jak konkurs, loteria i programy lojalnościowe. Przedstawione zostaną również konieczne uwarunkowania jak tworzenie regulaminów, kwestie wykorzystywania danych osobowych czy orzecznictwo UOKiK.

Zaproszeni eksperci rynku, wieloletni praktycy w tej dziedzinie pozwolą Państwu na zapoznanie się z najbardziej skutecznymi strategiami – podczas wydarzenia poruszone zostaną kwestie akcji promocyjnych za pośrednictwem Internetu. Prelegenci przedstawią także szczegółowe zasady organizacji akcji i podpowiedzą, jakich błędów należy unikać, a na które rozwiązania należy zwrócić szczególną uwagę. Wiele praktycznych aspektów poruszanych podczas warsztatów jak mierzenie efektywności akcji promocyjnych czy zasady samej współpracy z podwykonawcami da Państwu możliwość samodzielnego poprowadzenia wybranej akcji promocyjnej tak, by jej cel został w pełni osiągnięty.

Podczas warsztatu swoje prelekcje wygłoszą: Edyta Bąk, Ergo Marketing; Monika Fortuna-Mężydło, Ergo Marketing; Maciej Kubiak, Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy; Kamilla Pomorska, Kancelaria Prof. Marek Wierzbowski i Partnerzy; Agnieszka Witaszek, Kancelaria Noerr; Katarzyna Ziółkowska, Kancelaria Noerr.

Główne zagadnienia:

  • Obowiązujące ramy prawne w zakresie przygotowania akcji promocyjnych
  • Regulaminy akcji promocyjnych
  • Orzecznictwo uokik w akcjach promocyjnych
  • Zasady organizacji akcji promocyjnych
  • Współpraca organizatorów akcji promocyjnych z agencjami
  • Mierzenie efektywności akcji promocyjnych

Więcej informacji na stronie: www.mmcpolska.pl

Katarzyna Kasjaniuk
Starszy Kierownik Projektu
MM Conferences SA
T: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl
www: www.mmcpolska.pl