Poznań City Center wzbogaca swoją ofertę

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

poznan.city.center.01.400x141Ośmiu nowych najemców, kolejne marki i jeszcze więcej modowych miejsc to wszystko będzie czekać na Klientów Poznań City Center w najbliższych miesiącach. 900 m2 zajmą powierzchnie sklepów nowych marek z sektora odzieżowego, biżuteryjnego czy księgarskiego.

Nowo otwarte butiki będą znajdować się na terenie całego Centrum.

Na początku jesieni do grona najemców Poznań City Center dołączą znane marki odzieżowe Monnari i Cipo&Baxx, hiszpańska marka TOUS oferująca biżuterię i akcesoria oraz Księgarnia Świat Książki. Wiosną z kolei otwarty zostanie sklep marki Tchibo oferującej m.in. kawę i akcesoria z nią związane.

Monnari to marka, która jest liderem w segmencie eleganckiej odzieży dla aktywnych i nowoczesnych kobiet. Rozmaite linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię. W Poznań City Center sklep zajmie ponad 200 m2 powierzchni.  Monnari zgodnie z założonymi planami rozbudowuje swoja sieć. Poznań City Center jest kolejnym punktem na naszej mapie. Jestem pewna, że położenie centrum oraz sąsiedztwo dobrych marek pomoże nam otworzyć i prowadzić salon z sukcesem w tej lokalizacji – mówi Katarzyna Kostacińska, Marketing Manager firmy Monnari.

Cipo&Baxx oferuje swoim Klientom ekstrawaganckie kolekcje, wśród jej oferty można znaleźć jeansy, t-shirty, bluzy, kurtki, buty i dodatki. Marka dedykuje swoje kolekcje pewnym siebie, lubiącym podkreślić swoją indywidualność i unikalną osobowość kobietom i mężczyznom. Żywe kolory czy niecodzienne fasony to elementy charakterystyczne dla produktów Cipo&Baxx.

Dzięki szerokiej ofercie Księgarni Świat Książki, każdy Czytelnik będzie mógł znaleźć nowości i hity książkowe – od ambitnej literatury dla wymagających przez literaturę popularną po książki dla dzieci oraz podręczniki. Dział książkowy uzupełniony będzie artykułami papierniczymi. Całkowita powierzchnia wynajmowanego salonu wyniesie 149 m2. W ciągu roku większość księgarni znajdujących się w budynkach wolno stojących przenieśliśmy do lubianych przez Klientów galerii handlowych. Długo szukaliśmy dobrego miejsca w Poznaniu. Sądzę, że rozpoczęcie współpracy z Poznań City Center będzie kolejnym dobrym ruchem dla naszej sieci – deklaruje dyrektor zarządzający sieci Księgarnie Świat Książki, Janusz Arsłanowow.

Hiszpańska marka biżuteryjna TOUS otwiera swój drugi salon w Poznaniu. Sklep o powierzchni blisko 45 m2 wyróżniać się będzie eleganckim, subtelnym oraz oryginalnym designem. Dynamiczna ekspansja marki na polskim rynku jest odpowiedzią na entuzjastyczne przyjęcie marki wśród polskich klientek. Znakiem rozpoznawczym TOUS jest znany na całym świecie miś. Biżuteria wykonana jest z 18-karatowego złota, srebra najwyższej próby lub stali szlachetnej, zdobią ją m.in. diamenty i perły.

Tchibo to niemiecka marka, oferująca przede wszystkim produkty związane ze spożyciem kawy (kawę, sprzęt służący do jej przygotowywania, itp.), ale także inne produkty powszechnego użytku (elektronikę, odzież itp.). Pod marką Tchibo prowadzone są także kafejki i sklep. Pierwszy sklep Tchibo w Polsce został otwarty w 2005 roku. Konsekwentnie rozwijana sieć sprzedaży liczy obecnie około 50 sklepów. Cechą charakterystyczną sklepów Tchibo jest to, że oferują w nich co tydzień zmieniające się kolekcje produktów – każda z nich posiada swój indywidualny motyw przewodni. Innym wyróżniającym elementem jest unikalne połączenie cotygodniowych tematycznych kolekcji z barem kawowym i sklepem z kawą.

Po roku działalności PCC stało się jednym z najważniejszych miejsc na zakupowej mapie Poznania. Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z kolejnymi najemcami, która pozwoli na rozbudowanie oferty Poznań City Center o znane i cenione marki. Dzięki tej kooperacji nasi Klienci będą mogli wybierać z jeszcze szerszej gamy produktowej naszych najemców – mówi Norbert Fijałkowski dyrektor Centrum.

W ostatnim kwartale 2014 roku do grona najemców dołączą również biura podróży Rainbow Tours oraz Wezyr a także stoisko ze świeżymi sokami „Na zdrowie Fresh”.

Norbert Fijałkowski
Dyrektor Centrum Poznań City Center
ECE Projektmanagement Polska