Polskie ePłatności za 110 mln zł kupią 100 proc. akcji PayUp Polska od Eurocash

Polskie ePłatności za 110 mln zł kupią 100 proc. akcji PayUp Polska od Eurocash
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności (PeP) kupią 100% akcji PayUp Polska od Eurocash, podał Eurocash. Cena sprzedaży 100% akcji spółki została ustalona na 110 mln zł, przy czym ostateczna cena sprzedaży może ulec zmianie, w zależności od osiągnięcia przez spółkę uzgodnionych parametrów finansowych.

Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności kupią 100% akcji #PayUp Polska od #Eurocash #PeP

„Zarząd spółki Eurocash […] w dniu 19 grudnia 2018 r. zawarł z Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie E-Płatności „Nabywca”umowę przyrzeczoną dotyczącą nabycia przez nabywcę od emitenta 100% akcji spółki PayUp Polska. Cena sprzedaży 100% akcji Spółki została ustalona na 110 mln zł, przy czym ostateczna cena sprzedaży może ulec zmianie zależności od osiągnięcia przez PayUp Polska S.A. uzgodnionych parametrów finansowych” – czytamy w komunikacie.

Pod koniec września br. Grupa Eurocash zawarła przedwstępną umowę sprzedaży 100% akcji spółki PayUp Polska, zarządzającej siecią terminali płatniczych zainstalowanych w sklepach detalicznych na terenie całego kraju z PeP.

Czytaj także: Polskie ePłatności mają zgodę UOKiK na nabycie akcji spółki PayUp >>>

25 czerwca 2018 r. Grupa Eurocash zawarła z Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie E-Płatności list intencyjny dotyczący rozpoczęcia negocjacji w sprawie nabycia przez nabywcę od Grupy Eurocash 100% akcji spółki PayUp Polska.

Spółka Polskie ePłatności specjalizuje się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu innowacyjnych usług dla biznesu, zapewniając obsługę transakcji płatniczych dokonywanych za pomocą kart płatniczych oraz realizację innych usług z wykorzystaniem terminali POS. Polskie ePłatności zostały powołane w styczniu 2010 r.

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają ponad 14 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.

Źródło: ISBnews