Polska Sieć Taxi uruchomiła nową platformę on-line dla klientów

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

taxi.01.400x267Firmy współpracujące z Polską Siecią Taxi wraz z uruchomieniem nowej wersji kont internetowych zyskają więcej możliwości operacyjnych. Dzięki nowym funkcjonalnościom platforma przyspieszy procedury związane z zarządzaniem usługą i usprawni zarządzanie kosztami podróży służbowych.

Dotychczasowa platforma była kontem klienta on-line udostępniającym zestawienia przejazdów pracowniczych, informacje o wysokości i terminach płatności, bieżące i archiwalne faktury. Nowa wersja udostępnia użytkownikom więcej możliwości samodzielnego zarządzania elektronicznymi kartami klienta (EKK), upoważniającymi pracowników do bezgotówkowych przejazdów. Firmy korzystające z systemu Polskiej Sieci Taxi w ramach umowy otrzymują karty EKK z możliwością konfiguracji. W zależności od potrzeb karty mogą być jednorazowe lub wielokrotnego użytku, pracodawcy mogą również określić limity kwotowe takich kart, a nawet godziny, w jakich można z nich korzystać. Nowa wersja platformy pozwala zarządzać pulą dostępnych kart pracowniczych oraz dokonywać konfiguracji on-line z poziomu klienta.

Wszystkie karty – stałe i jednorazowe – można zamówić w systemie online. Użytkownik karty określa formę dostawy: pocztą, kurierem lub taksówką. Dział rozliczeń przekazuje informację, że zamówienie jest już gotowe. Klient określa nie tylko imię i nazwisko użytkownika, ale także ma możliwość wybrania administratora. Do każdej karty można przypisać numer pracownika oraz konto MPK. Istotny jest fakt, że aktywacja lub blokada karty może nastąpić w każdej chwili.

– To rozwiązanie jest wygodne w przypadku przypisywania kart wybranym osobom. Jeśli w organizacji zachodzą zmiany personalne, osoba administrująca kontem firmy na platformie może samodzielnie zablokować kartę w trybie natychmiastowym. Wcześniej konieczne było zgłoszenie telefoniczne lub pocztą elektroniczną, co wydłużało proces sprawczy – mówi Sergiusz Drabiński, kierownik działu IT w Sawa Taxi.

Wraz z nowymi funkcjonalnościami platforma Polskiej Sieci Taxi zyskała także bardziej intuicyjny i przyjazny użytkownikom interfejs. Kompleksowe zestawienia przejazdów taksówkami wyposażono w opcje filtrów i wyszukiwania pełnotekstowego. Możliwość personalizacji pozwala np. zmienić wedle uznania nazwy poszczególnych kolumn danych i dostosować zestawienia do standardów obowiązujących w danej korporacji. Dodano także nowe informacje.

– System Polska Sieć Taxi opiera się na ogólnopolskim zasięgu usług taksówkowych. To sprawia, że w zestawieniach przejazdów rejestrowane są podróże w różnych miastach. W unowocześnionej platformie zastąpiono niezrozumiałe kody poszczególnych korporacji partnerskich, nazwami miast, w których odbył się przejazd – wyjaśnia Zbigniew Zieliński z Pyrylandii.

– System Polska Sieć Taxi opiera się na ogólnopolskim zasięgu usług taksówkowych. To sprawia, że w zestawieniach przejazdów rejestrowane są podróże w różnych miastach. W unowocześnionej platformie zastąpiono niezrozumiałe kody poszczególnych korporacji partnerskich, nazwami miast, w których odbył się przejazd – wyjaśnia Zbigniew Zieliński z Pyrylandii.Konto klienta on-line pozwala monitorować zestawienie do poziomu pojedynczego przejazdu. Udoskonalona wersja platformy wzbogacona została o informacje dotyczące trasy, co umożliwia dokładniejszą kontrolę służbowych kosztów. Dane zawarte na platformie można w prosty sposób wyeksportować do excela.

Twórca platformy postawił także na większą dostępność systemu. Bazę rozwiązania stanowi wydajny serwer. W przypadku ogromnej liczby danych stanowi gwarancję niezakłóconego działania systemu. Miesięcznie Polska Sieć Taxi rejestruje w systemie średnio 100 tys. transakcji. Aktualizacja danych, w nowej wersji, odbywa się co 15 minut. Poprzez wysoką częstotliwość zapisu informacji klienci mają dostęp do bieżących danych na platformie, a sam system nie wymaga długotrwałych okresów konserwacyjnych uniemożliwiających logowanie do konta.

Oddana właśnie do użytku wersja platformy dla klientów dzięki funkcjonalnościom ułatwiającym samodzielną obsługę, wyszukiwanie potrzebnych informacji, kontrolę wydatków oraz dostęp do aktualnych danych, pozwala jeszcze sprawniej zarządzać kosztami podróży służbowych.

Źródło: Polska Sieć Taxi