PKP Intercity – awaria systemu przyczyną zmian w zarządzie

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

pkp.intercity.01.400x70Prezes Zarządu PKP SA, Jakub Karnowski, w związku z awarią systemu sprzedaży biletów w nowym rozkładzie jazdy PKP Intercity podjął decyzję o odwołaniu trzech osób bezpośrednio odpowiedzialnych za wdrożenie systemu.

Stanowiska stracili:

  • Paweł Hordyński, członek zarządu PKP Intercity ds. finansowych,
  • Piotr Butkiewicz, dyrektor wykonawczy ds. finansowych i wsparcia,
  • Michał Rudek, dyrektor biura informatyki.

– Awaria z ostatnich dni była bezpośrednią przyczyną podjęcia decyzji o zmianach personalnych w Intercity – powiedział Prezes Zarządu PKP SA, Jakub Karnowski – Pragnę przeprosić pasażerów oraz zapewnić, że już podejmujemy wszelkie działania, aby przywrócić pełny dostęp do systemu sprzedaży. W Intercity całodobowo działa sztab kryzysowy, któremu przewodniczy szef Rady Nadzorczej PKP IC, Członek Zarządu PKP SA, Piotr Ciżkowicz – dodał Karnowski.

W ramach zadośćuczynienia potrojono liczbę biletów na pociągi EIC Premium w cenie 49 zł – do wykorzystania do połowy stycznia 2015 r.

Źródło: www.intercity.pl