PKO BP przedstawia nowe funkcje iPKO biznes

PKO BP przedstawia nowe funkcje iPKO biznes
Fot. Materiały prasowe PKO BP
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
PKO Bank Polski wprowadza nowe udogodnienia w iPKO biznes dla klientów biznesowych. Klienci bez konieczności wizyty w placówce obsłużą swoje finanse przez internet z poziomu serwisu.
.@PKOBP wprowadza nowe udogodnienia w #iPKO biznes dla klientów biznesowych #PKOBP

Bankowość online dla biznesu skoncentrowana jest na rozwiązaniach, które mają pomóc klientom bezpiecznie zarządzać finansami online bez potrzeby wizyty w placówce banku. Klienci biznesowi mogą tą drogą załatwiać sprawy związane z produktami, które posiadają w banku. Wykorzystują do tego serwis iPKO biznes czy podpis kwalifikowany mSzafir.

Opcja składania wniosków dotyczących gotówki, rozliczeń, rachunków, kart czy kredytów

Nowym udogodnieniem dla klientów w iPKO biznes jest opcja składania wniosków dotyczących gotówki, rozliczeń, rachunków, kart czy kredytów. Taka obsługa dokumentów zastępuje konieczność bezpośredniego kontaktu z doradcami, a wnioski są podpisywane kodem z tokena iPKO biznes. Klienci mogą załatwić tą drogą sprawy w zakresie:

  • gotówki: zarządzać danymi klienta do aktywacji usługi przy wpłatach on-line, wskazać osoby realizujące wpłaty/wypłaty, złożyć dyspozycję transportu bankowego oraz dyspozycję klienta co do wpłaty,
  • rachunku: robić wypłaty środków z mieszkaniowego rachunku powierniczego, zmieniać dane firmy, sposób dostarczania wyciągów oraz inne dyspozycje dotyczące rachunku bieżącego,
  • rozliczeń: robić raporty dotyczące wypłat masowych, rachunków wirtualnych oraz inne niestandardowe raporty,
  • kart: złożyć wniosek o kartę kredytową, obciążeniową oraz inne wnioski dotyczące kart,
  • kredytów: złożyć dyspozycje uruchomienia, wypłaty i spłaty kredytu i inne dokumenty dotyczące kredytu.

Inne funkcjonalności iPKO biznes

Od kilku miesięcy w iPKO biznes można otwierać i zamykać rachunki pomocnicze, zmawiać karty debetowe w walutach. Klienci mogą też aktywować kantor internetowy dla firm – iPKO dealer, a dzięki aplikacji TradeService elektronicznie obsługiwać produkty finansowania handlu.

Przy użyciu podpisu kwalifikowanego mSzafir klienci mogą podpisywać dokumenty dotyczące rachunków, kredytów, kart korporacyjnych, produktów gotówkowych i rozliczeniowych, produktów finansowania handlu m.in.: umów, aneksów, wypowiedzeń, pełnomocnictw, zmiany danych adresowych jak i indywidualnych warunków naliczania i pobierania opłat i prowizji.

Źródło: PKO Bank Polski / PKO BP