PKO BP: klienci korporacyjni i samorządowi mogą już używać Google Pay
Dzięki usłudze można płacić w internecie i w aplikacjach bez konieczności podawania danych do płatności. Możliwa jest także wypłata gotówki w bankomatach, które mają funkcję zbliżeniową.
Czytaj także: BOŚ: Google Pay dostępny w aplikacji mobilnej >>>
– Wdrożyliśmy kolejne udogodnienie dla klientów korporacyjnych i samorządowych. Używając do płacenia smartfona czy zegarka z Google Pay mogą teraz jeszcze sprawniej zarządzać swoimi firmowymi wydatkami i dokonywać transakcji zbliżeniowo wszędzie tam, gdzie wygodnie będzie im płacić za pomocą mobilnych urządzeń. Taki elektroniczny portfel na pewno przyda się w firmie jako kolejna praktyczna i bezpieczna funkcja, ułatwiająca życie pracownikom i menedżerom – mówi Mariusz Dąbrowski, dyrektor Departamentu Produktów Transakcyjnych.
Jak używać Google Pay?
Żeby aktywować Google Pay na swoim smartfonie, trzeba pobrać tę aplikację ze sklepu Google Play, kliknąć „Dodaj formę płatności” (albo „Dodaj kartę”), a następnie wpisać dane karty lub ją zeskanować za pomocą aparatu w telefonie i uzupełnić te dane o kod CVV2/CVC2. Po zaakceptowaniu warunków użytkowania klient dostanie SMS z kodem weryfikacyjnym do wpisania w aplikacji.
Czytaj także: Revolut Junior udostępnia płatności Google Pay >>>
Wśród kart dostępnych dla klientów korporacyjnych PKO Banku Polskiego znajduje się najbardziej prestiżowa biznesowa karta kredytowa – PKO Visa Business Credit Premium. Jest zbudowana ze stopów metali i ma posrebrzane krawędzie. Kartę wyróżnia wyjątkowy wygląd: matowe tło zostało pokryte specjalną powłoką premium printing zabezpieczającą przed zarysowaniami, a skarbonka z logo banku w fortepianowej czerni nadaje całości elegancję. Numer karty oraz dane użytkownika są umieszczone na odwrocie.
PKO Bank Polski obsługuje obecnie 15 tysięcy klientów korporacyjnych i ok. 280 klientów samorządowych, którzy mogą liczyć na profesjonalną i specjalistyczną pomoc doradców oraz kompleksową ofertę produktów bankowości transakcyjnej, takich jak: karty płatnicze, systemy identyfikacji płatności masowych, rachunki skonsolidowane, przelewy płacowe, czy rozwiązania wspierające obrót gotówką.