PKO Bank Polski wyłączy invoobill. Usługę zastąpi Qlips
![PKO Bank Polski wyłączy invoobill. Usługę zastąpi Qlips PKO Bank Polski wyłączy invoobill. Usługę zastąpi Qlips](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_753,h_424/https://bank.pl/wp-content/uploads/2017/11/pko-bank-polski-pko-bp-logo-02-753x424-1.png)
PKO Bank Polski - Logo (źródło: PKO BP S.A.)
PKO Bank Polski wyłączy 1 marca 2019 roku usługę Invobill w serwisie bankowości internetowej iPKO w związku z jej wyłączeniem przez operatora, czyli Krajową Izbę Rozliczeniową.
Od 1 marca 2019 r. #PKOBP Finat sp. z o. o. zaprzestaje świadczenia usługi #invoobill #PKOBankPolski @PKOBP
invoobill ma zostać zastąpiony przez Qlips, który pozwala na opłacanie rachunków bezpośrednio z systemu bankowości internetowej.
Przypomnijmy, że Qlips powstał dzięki wypracowanemu przez Związek Banków Polskich porozumieniu, a działa w oparciu o infrastrukturę Krajowej Izby Rozliczeniowej.
Wyłączenie invoobill w dwóch etapach
Jak informuje PKO BP na swojej stronie internetowej, wyłączenie usługi invoobill odbędzie się w dwóch etapach:
– 1 stycznia 2019 r. zostanie wyłączona możliwość aktywacji usługi invoobill. Płatności wystawione przez Dostawców do 31 grudnia 2018 r. będzie można opłacać do 28 lutego 2019 r.,
– 1 marca 2019 r. usługa nie będzie dostępna w serwisie iPKO, a zawarte przez Klientów porozumienia zostaną anulowane.
Źródło: PKO PB