PKO Bank Polski najcenniejszą marką finansową w rankingu „Rzeczpospolitej”
– Jesteśmy liderem na zmieniającym się, złożonym rynku i tak, jak nasi klienci stajemy się coraz bardziej cyfrowi. Korzystamy z innowacyjnych rozwiązań z rozmachem i na dużą skalę, dzięki temu zdobywamy zaufanie i zadowolenie wielu nowych klientów, w tym młodego pokolenia. PKO Bank Polski w ciągu ostatnich lat podwoił wartość swoich aktywów. Nieustannie się rozwijamy, obsługujemy finansowo ponad 9 mln Polaków oraz wspieramy rozwój setek tysięcy polskich przedsiębiorstw. PKO Bank Polski to przykład marki, która udowadnia, że można łączyć tradycję oraz bezpieczeństwo z innowacyjnością i nowoczesnością – powiedział Piotr Mazur, wiceprezes zarządu PKO Banku Polskiego.
PKO BP w czołówce najdroższych i najbardziej znanych brandów w Polsce
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek dzieli się na ranking ogólny i branżowy z 12 kategoriami. W tym roku kryterium decydującym o pozycji na liście była wartość znaków towarowych. Od wielu lat PKO Bank Polski jest najcenniejszą marką na krajowym rynku finansowym i znajduje się w czołówce najdroższych i najbardziej znanych brandów w Polsce. Jego wartość od pierwszej edycji rankingu „Rzeczpospolitej” wzrosła ponad dwukrotnie. Bank jest również najbardziej medialną marką według badania Top Marka, magazynu „Press” i Press-Service Monitoring Mediów, w którym uzyskał tytuł Marki Marek.
Rankingowi Najcenniejszych Polskich Marek towarzyszy, zainicjowany przez PKO Bank Polski, konkurs Młoda Marka Sukcesu. Jego celem jest wyróżnienie i promocja ambitnych oraz dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw. Zwycięzcą VII edycji została firma Funtronic, która pod marką Funtronic Magiczny Dywan oferuje interaktywną podłogę do nauki, zabawy i rehabilitacji.
Źródło: Informacja prasowa PKO BP