Pekao Direct z główną nagrodą w konkursie European Customer Centricity Awards

Pekao Direct z główną nagrodą w konkursie European Customer Centricity Awards
Źródło: Pekao Direct
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Pekao Direct zostało uhonorowane główną nagrodą tegorocznej edycji European Customer Centricity Awards w kategorii "Najlepsze doświadczenie omnikanałowe". Jury konkursu doceniło przygotowany w ścisłej współpracy z Bankiem Pekao S.A. proces otwierania konta za pomocą selfie. Było to pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku.
Jury konkursu #EuropeanCustomerCentricityAwards doceniło przygotowany we współpracy z @BankPekaoSA proces otwierania konta za pomocą selfie #PekaoDirect #BankPekao

Bank Pekao i Pekao Direct proces zakładania konta w aplikacji bankowości mobilnej z użyciem „selfie” uruchomiły w 2019 roku. To pionierskie rozwiązanie wśród polskich banków umożliwia klientom zdalne otwarcie konta w trzech prostych krokach. Całość trwa nie dłużej niż 15 minut i wystarczy do tego tylko smartfon i internet.

Jak otworzyć konto na selfie?

Aby otworzyć konto na selfie, wystarczy zainstalować aplikację PeoPay, wypełnić formularz i zrobić zdjęcie sobie i dokumentowi tożsamości. Następnie w celu potwierdzenia tożsamości, klient przesyła zdjęcia do banku. Po weryfikacji danych, umowa przesyłana jest w formie elektronicznej na maila i od tej pory klient może już korzystać z samodzielnie założonego konta bankowego. To, co wyróżnia Pekao wśród obecnej konkurencji to fakt, że do weryfikacji danych, klient nie musi kontaktować się z doradcą, nie czeka na kuriera z umową, nie odwiedza oddziału. W razie potrzeby konsultanci Pekao Direct asystują klientowi na każdym etapie procesu i służą pomocą.

Czytaj także: Bank Pekao: konto na selfie z ubezpieczeniem zakupów internetowych oraz wysokim oprocentowaniem >>>

Proces umożliwia założenie nie tylko konta osobistego, ale również rachunku oszczędnościowego, konta walutowego czy karty debetowej.

Tworzenie rozwiązań, które stawiają klienta i jego potrzeby na pierwszym miejscu, jest znakiem rozpoznawczym dojrzałych organizacji, gotowych na cyfrowe wyzwania przyszłości. Nagroda European Customer Centricity Awards jest docenieniem konsekwentnego realizowania strategii cyfrowej transformacji Pekao podkreśla Wojciech Bury, Prezes Zarządu Pekao Direct.

Zwycięstwo upewnia nas, że budowanie procesów i rozwiązań w oparciu o perspektywę klienta przekłada się na ich lojalność i zadowolenie. To bezcenne w obecnych czasach i dlatego ten sukces tak nas cieszy mówi Jarosław Kożuch, Wiceprezes Zarządu Pekao Direct.

Innowacje banku odpowiedzią na oczekiwania klientów

Dzięki nagrodzonemu rozwiązaniu, Bank Pekao, jako jeden z liderów bankowości cyfrowej, mógł w okresie pandemii zaproponować klientom całkowicie bezpieczny, zdalny sposób na otwarcie i obsługę konta.

Klienci oczekują coraz nowszych i bardziej innowacyjnych rozwiązań. My takie rozwiązania im dajemy. Nasze innowacje są odpowiedzią na oczekiwania klientów, ponieważ to właśnie we współpracy z nimi je wypracowujemy. Dzięki pracy ludzi bezpośrednio zaangażowanych w projekt, nasi klienci dostali rozwiązanie, które jest szybkie, przyjazne i co szczególnie ważne bezpieczne – dodaje Marek Tomczuk, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.

ECCA to jeden z największych europejskich konkursów, który promuje „klientocentryzm” i perspektywę Customer Experience w biznesie.

Źródło: Bank Pekao SA