Paweł Waniowski

Paweł Waniowski
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej

Niezależny Członek Rady Nadzorczej

PKO Bank Polski

Profesor na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Obecnie pełni funkcję kierownika Katedry Badań Marketingowych. Jego zainteresowania koncentrują się wokół marketingu, public relations, zarządzania cenami i komunikacji z klientami. Oprócz pracy na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu wykładał również na innych uczelniach, prowadził szkolenia lub był konsultantem i ekspertem różnych instytucji publicznych (m.in. Państwowej Inspekcji Pracy i Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu) oraz przedsiębiorstw w zakresie strategii marketingowych, badań marketingowych i procesu kreowania wizerunku. Prowadził różne projekty badawcze i edukacyjne, był pomysłodawcą i kierownikiem studiów podyplomowych oraz wykładowcą na studiach MBA. Uczestnik ponad 100 konferencji naukowych, przewodniczący i uczestnik licznych sesji naukowych i popularyzujących naukę. Rzeczoznawca MEN w zakresie opiniowania programów nauczania oraz ekspert Narodowego Centrum Nauki.

Autor lub współautor około 120 publikacji naukowych i popularno-naukowych, w tym 12 książek (m.in. popularnych opracowań z zakresu marketingu „Marketing. Jak to się robi?” i „Marketing. Teoria i przykłady”), promotor ponad 650 prac magisterskich i dyplomowych oraz licznych opracowań, ekspertyz i recenzji.