Oferta Plusa podbija polski rynek

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

plus.01.400x199Prawie rok po tym, jak przedstawiciele Orange i T-Mobile ogłosili, że ruszają na podbój rynku z ofertą finansową (płatności zbliżeniowe), karty wyłożył ostatni z wielkich z wielkiej trójki. Plus w zespół z Polsatem Cyfrowym i Plus Bankiem przedstawił najbardziej kompletną i przemyślaną ofertę finansową z polskich telekomów.

Do tej pory Invest Bank pupilem Zygmunta Solorza-Żaka nie był. Teraz może się zmienić. Po zapowiedzianym na początku roku zacieśnieniu współpracy z Polkomtelem (14 mln klientów) oraz z Polsatem Cyfrowym (3,5 mln klientów) dla tej niedużej instytucji finansowej obsługującej ok. 300 tys. osób otwierają się całkiem nowe możliwości. Niewykluczone, że właściciel telekomunikacyjno- finansowego holdingu czekał po prostu na odpowiednią chwilę, by pokazać konkurentom, w jaki sposób należy integrować usługi. Czy wykorzysta nadarzającą się okazję na to, by nie tylko zaskoczyć, ale i podbić rynek?

Cały artykuł „Horyzonty Bankowości 2014: Wielki Plus elektryzuje Polskę” znajdą Państwo w najnowszym numerze „Miesięcznika Finansowego Bank – 2014/03”