Nowy system likwidacji szkód w PTU

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

ptu.250xSpółka Infovide-Matrix zakończyła kolejny etap wdrożenia rozbudowywanego przez Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń Systemu Likwidacji Szkód. Najważniejsze nowe możliwości systemu to: konsolidacja danych finansowych, ujednolicenie informacji oraz zminimalizowanie obiegu dokumentacji papierowej w obsłudze klientów.

Ponadto całkowitej automatyzacji poddany został proces obsługi rezerw i wypłat pieniężnych. Dzięki wprowadzonym zmianom, skróceniu ulegnie proces likwidacji szkód oraz nastąpi optymalizacja kosztów postępowania likwidacyjnego. „Staramy się, żeby atrakcyjna oferta cenowa szła w parze z wygodą i oszczędnością czasu po stronie klientów. Dlatego właśnie stawiamy na optymalizację procesów zachodzące w firmie, ułatwiając użytkownikom systemu dostęp do informacji dotyczących historii finansowej obsługiwanej szkody i eliminując obieg dokumentacji papierowej w procesie jej likwidacji. Pozwoli to na wyższą efektywność pracy naszych pracowników, a co za tym idzie podniesienia jakości likwidacji i zadowolenia naszych klientów” – mówi Andrzej Gostyński, dyrektor Biura Likwidacji Szkód w PTU.

Źródło: PIU