Nowy system komunikacji PTU

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

ptu.250xPolskie Towarzystwo Ubezpieczeń zakończyło pierwszy etap wdrożenia systemu komunikacji zunifikowanej CIC 3.0 firmy Interactive Intelligence. Celem kilkufazowego projektu jest ujednolicenie i centralizacja infrastruktury telekomunikacyjnej we wszystkich jednostkach biznesowych PTU.

Wdrożenie prowadzą specjaliści z firmy Telefonix.W pierwszym etapie projektu, zakończonym w połowie lutego, uruchomiono ok. 100 stanowisk telefonii IP dla pracowników warszawskiego oddziału PTU. Do końca maja planowane jest włączenie do systemu ok. 150 pracowników biurowych centrali firmy.

Trzeci etap zakłada wdrożenie funkcjonalności contact center systemu Interactive Intelligence dla konsultantów obsługi klienta oraz działu handlowego PTU. Docelowo system ma objąć wszystkie lokalizacje i jednostki biznesowe firmy. – Wybraliśmy system CIC firmy Interactive Intelligence ze względu na wszechstronność funkcjonalności, zaspokajającą zarówno podstawowe potrzeby pracowników biurowych, jak i zaawansowane wymagania technologiczne konsultantów nowoczesnego Contact Center. Nowe rozwiązanie pozwoli na centralizację całej komunikacji w firmie na pojedynczej platformie software’owej – mówi Robert Matysiak, dyrektor IT Polskiego Towarzystwa Ubezpieczeń.

Źródło: PIU