Nowy spot i dalszy ciąg kampanii MetLife

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

metlife.01.400x153Trwa drugi etap kampanii reklamowej MetLife. Tym razem poza aspektem wizerunkowym jest promowany flagowy produkt ochronno-inwestycyjny - MetLife Invest. Bohaterem nowego spotu, jak i całej kampanii, jest Snoopy - ambasador marki MetLife. Główne hasło kampanii pozostaje niezmienne i brzmi: "Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat".

Drugi etap kampanii reklamowej obejmuje działania marketingowe w telewizji – TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz licznych kanałach tematycznych. Dodatkowo cała kampania obejmuje niestandardowe działania marketingowe w prasie, internecie, kinach, na nośnikach outdoorowych oraz w przestrzeni miejskiej, w tym m.in. logo MetLife na Błękitnym Wieżowcu na Pl. Bankowym w Warszawie czy maty antypoślizgowe na basenie Warszawianka oraz na lotnisku Okęcie.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja PZL, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mindshare Polska. Działania PR przygotowała i prowadzi agencja ComPress.

Źródło: PIU