Nowy serwis internetowy w Credit Agricole. Klienci mogą już korzystać z CA24 eBank
Zgodnie z zapowiedziami Credit Agricole udostępnił wszystkim klientom indywidualnym oraz firmowym nową bankowość elektroniczną. Wcześniej aktywnie korzystało z tej wersji kilka tysięcy klientów, których bank zaprosił do pilotażu. Uczestnicy pilotażu na bieżąco mogli zgłaszać do banku swoje komentarze i pytania.
– Każda uwaga była dla nas cenna i każdą analizowaliśmy. Wiele z nich przełożyło się na konkretne zmiany w systemie. Dla nas to dowód na zaangażowanie klientów. Cieszyły także pozytywne opinie, bo w pilotażu serwis był uboższy niż aktualnie udostępniona wersja. Wierzę, że ona również odpowie na potrzeby klientów – mówi Michał Bończysty, manager Zespołu Rozwoju Bankowości Internetowej w banku Credit Agricole.
Więcej najnowszych wiadomości o Credit Agricole >>>
Nowoczesność i intuicyjny sposób obsługi
Credit Agricole zbudował od początku nowy serwis. Cechuje go nowoczesność i intuicyjny sposób obsługi. Bank także znacznie poszerzył wachlarz możliwości, z których klienci mogli korzystać w dotychczasowej bankowości elektronicznej. Teraz w prosty sposób zarządzą oni swoimi kartami, m.in. zmienią PIN, odblokują kartę czy zamówią nową. Łatwiej im będzie także zarządzać swoimi finansami. Bank przygotował tzw. menadżera finansów, który kategoryzuje wydatki i w prosty sposób prezentuje, na co wydajemy najwięcej pieniędzy. Pomocny w analizie ogólnej sytuacji będzie także ekran bilansu środków i zobowiązań. Pokazuje on w jednym miejscu środki dostępne na rachunkach bieżących, oszczędnościach i inwestycjach oraz zobowiązania na kartach kredytowych oraz kredytach. Z nowym serwisem łatwiej także oszczędzać. Można w nim założyć Zyskowny Duet, a także otworzyć Program Systematycznego Oszczędzania oraz wypłacić z niego środki.
Równolegle bank będzie rozwijać aplikację CA24 Mobile
– Nowy serwis internetowy to nasz kolejny już duży krok w obszarze bankowości elektronicznej. W najbliższym czasie chcemy się skupić na rozwoju CA24 eBank i równolegle rozwijać aplikację CA24 Mobile. Nadal będziemy dbać o bezpieczeństwo oraz o użyteczność naszych serwisów – mówi Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej w banku Credit Agricole.
Bezpieczeństwo danych i środków klientów
Bezpieczeństwo danych i środków klientów jest dla Credit Agricole kwestią priorytetową. W nowym serwisie bank zwiększył bezpieczeństwo logowania, a także wprowadził tzw. obrazek bezpieczeństwa. Stanowi on dodatkowe zabezpieczenie i pewnego rodzaju hasło, dzięki któremu klient już podczas logowania może upewnić się, że korzysta z właściwego serwisu transakcyjnego. Rozwiązanie jest proste i wygodne, wybrana grafika pojawia się za każdym razem podczas logowania do serwisu.
Wersja kontrastowa dla osób słabo widzących
Bank pomyślał o klientach niewidomych i niedowidzących. Nowy serwis internetowy został wyposażony w tzw. wersję kontrastową, która ułatwia odczytywanie treści osobom słabo widzącym. Klienci niewidomi mogą skorzystać z programów typu screen reader i obsługiwać system na podstawie odczytywanych przez zewnętrzne oprogramowanie nazw przycisków, etykiet czy innych treści ekranowych.
Nowy serwis docelowo zastąpi dotychczasowy e-bank. Na razie klienci mogą korzystać z obu rozwiązań.
Bank zrealizował projekt nowego serwisu we współpracy z firmą Savangard.