Nowy serwis internetowy Europy

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

europa.aktualny.02.400x185Europa uruchomiła nowy serwis internetowy. Przebudowa witryny jest kolejnym elementem realizacji strategii grupy, która zakłada wzmocnienie obecności w segmencie klientów indywidualnych oraz sprzedaż produktów w internecie pod jedną marką, w szerszym niż dotychczas zakresie.

Uruchamiając nowy serwis grupa Europa postawiła na nowoczesne technologie i wysoką użyteczność. Zmianie uległa nie tylko szata graficzna, ale i cały układ witryny. Poza rolą wizerunkową pełni ona teraz funkcję sprzedażową. Ważnym elementem w procesie projektowania serwisu było stworzenie przejrzystej i prostej struktury nawigacji, dlatego witryna została podzielona na cztery podstawowe obszary: część sprzedażową, obsługową, korporacyjną oraz część dedykowaną inwestycjom.

„Dzięki nowym technologiom stajemy się jeszcze bardziej otwarci i przystępni dla naszych klientów. Możemy im zaoferować dogodny dostęp online do szerokiej oferty naszych produktów oraz szybką i kompleksową obsługę procesu sprzedażowego” – mówi Alicja Hamkało, rzecznik prasowy grupy Europa.

Źródło: PIU