Nowoczesne narzędzia do obsługi Klienta w AXA DIRECT

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

axa.direct.01.400x197AXA DIRECT uruchomiła dwa nowe narzędzia z zakresu obsługi klienta online: Wirtualnego Doradcę oraz Live Chat, pozwalające Klientom firmy uzyskać odpowiedzi zarówno na codzienne pytania związane z obsługą polisy, jak też indywidualne kwestie wymagające kontaktu z ekspertem i szczegółowej wiedzy o potrzebach Klienta.

„Wiemy jak ważny dla naszych Klientów jest kontakt z nami i możliwość uzyskania pomocy nawet w bardzo niestandardowych godzinach. Dlatego też zdecydowaliśmy się na wdrożenie Wirtualnego Doradcy, czyli inteligentnej aplikacji, która jest zdolna do udzielania pomocy Klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.” – mówi Tomasz Masajło, Kierownik Działu E-commerce AXA DIRECT. „W przypadku, gdy aplikacja nie potrafi udzielić odpowiedzi bądź sprawa wymaga indywidualnej porady Klient jest automatycznie łączony z jednym z Doradców Działu Obsługi Klienta za pośrednictwem usługi Live Chat.”

Obecnie Wirtualny Doradca potrafi odpowiedzieć na ponad 1500 pytań dotyczących oferty AXA DIRECT, obsługi klienta, a także likwidacji szkód. Jest to możliwe dzięki gruntownej analizie potrzeb, jakie Klienci zgłaszają Doradcom Call Center AXA DIRECT i zaimplementowaniu zwięzłych, ale też wyczerpujących odpowiedzi w bazie wiedzy narzędzia. Bardzo ważny jest również fakt, że Klient ma możliwość zadawania pytań używając słów kluczowych, jak też języka potocznego, ponieważ narzędzie przygotowane przez firmę InteliWISE obsługuje język naturalny.

„Przykładamy dużą wagę do odbioru zastosowanych przez nas rozwiązań wśród naszych Klientów. Każda osoba korzystająca z Wirtualnego Doradcy ma możliwość ocenienia poziomu satysfakcji z udzielonej mu odpowiedzi, a wszystkie oceny pozwalają nam rozbudowywać i poprawiać jakość bazy wiedzy.” – dodaje Maciej Maliszewski, Specjalista ds. e-commerce w AXA DIRECT.

Od pierwszych dni wdrożenia z Wirtualnego Doradcy i Live Chat korzysta po kilkaset osób dziennie. Narzędzie dostępne jest na stronie internetowej AXA DIRECT pod adresem: https://www.axadirect.pl/obsluga-i-pomoc/index.html

Źródło: AXA DIRECT