Nowa usługa Twisto: płatność za zakupy w e-sklepie podzielona na trzy
Pierwszym sklepem, który udostępnił tą metodę płatności jest Selsey.pl, jeden z największych sprzedawców mebli i dekoracji w Polsce.
Usługa Podziel na 3 bezpośrednio w koszyku to nowy wymiar płacenia. Od teraz klienci robiący e-zakupy w Selsey, mogą bezpłatnie rozłożyć każdą płatność o wartości min. 200 zł na trzy części. Na wprowadzeniu usługi zyskają również e-sklepy, ponieważ możliwości bezpłatnego rozłożenia płatności, zwiększa liczbę dokonywanych zakupów i ich wartość.
Prosty podział płatności na trzy raty
Oferujemy prosty podział płatności na trzy raty – bez rejestracji, opłat czy zbędnych formalności.
– Aby skorzystać z usługi, wystarczy zrobić zakupy o wartości min. 200 zł wybierając “Podziel na 3″ spośród metod płatności i postępować zgodnie z instrukcją. W przypadku klientów, którzy nie mają konta Twisto, poprosimy jedynie o niezbędne dane, takie jak adres e-mail, numer PESEL czy dane karty płatniczej – tłumaczy Bartosz Potrzebowski, Product Owner w Twisto. – Podczas finalizacji zakupów klient zapłaci tylko pierwszą część ceny, która zostanie automatycznie pobrana z karty. Pozostałe dwie części będzie mógł spłacić w ciągu kolejnych dwóch miesięcy – może sam wybrać, czy chce je opłacać samodzielnie, czy mają być one pobierane automatycznie z karty – dodaje Bartosz Potrzebowski, Product Owner w Twisto.
Podziel na 3 nie tylko dla zarejestrowanych klientów
Usługa dzielenia płatności na trzy części jest już dobrze znana zarejestrowanym użytkownikom Twisto. Od grudnia 2020 r. mogą oni podzielić zakupy powyżej 200 zł na trzy części w partnerskich sklepach internetowych.
Czytaj także: ZEN.COM wprowadza płatności odroczone Twisto >>>
– Rozłożenie płatności na trzy miesiące dostępne jest dla wszystkich klientów Selsey – nie jest wymagana rejestracja w Twisto. Dzięki temu więcej osób może poznać zalety usługi Podziel na 3, która już od ponad roku jest dostępna z poziomu aplikacji Twisto dla zarejestrowanych klientów. Nasi użytkownicy już dobrze ją znają i regularnie korzystają z tej formy płatności – mówi Bartosz Potrzebowski, Product Owner w Twisto.