Nowa strategia ERV
W ramach wprowadzanej przez Europäische Reiseversicherung nowej strategii "one ERV", wszystkie oddziały i spółki będą funkcjonować pod jedną nazwą i logo ERV. Również polski oddział grupy, Europejskie, zmienia się w ERV.
Firma szykuje też nowe produkty i usługi. Najpierw będą to produkty dla klientów korporacyjnych, potem zmiany w ubezpieczeniach turystycznych. Beata Kalitowska, dyrektor zarządzająca ERV w Polsce, mówi, że w grupie ERV na świecie funkcjonują m.in. ubezpieczenia kosztów obsługi prawnej, długoterminowe ubezpieczenia dla globtroterów, ubezpieczenie upadłości linii lotniczych, ubezpieczenia dla ekspatów, ubezpieczenia kart płatniczych czy assistance kryzysowe dla touroperatorów.
Obecnie trwają analizy, które produkty i w jakiej kolejności wprowadzane będą w Polsce. „Chcemy zwiększyć udział w rynku indywidualnych ubezpieczeń podróży do 50 proc.” – zapowiada Beata Kalitowska. Obecnie firma ma ok. 20-25 proc. udziału. ERV chce dotrzeć do klientów m.in. poprzez biura podróży, systemy rezerwacyjne, portale turystyczne. W planach jest także pilotażowy projekt uruchomienia kiosków automatycznych, umieszczonych na lotniskach, dworcach w centrach handlowych. Kolejnym celem jest utrzymanie ponad 65 proc. udziału w rynku touroperatorów. Obecnie z ERV współpracuje 7 z 10 największych touroperatorów. Grupa chwali się najwyższą wystawioną gwarancją: gwarancja dla Nowej ITAKI opiewa na ponad 125 mln zł.
Źródło: PIU