Nowa kampania ubezpieczeń w mBanku

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

mBank.01.250x75mBank rozpoczyna nową kampanię promującą ubezpieczenia komunikacyjne dostępne w ramach Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Tym razem bank udowadnia, że tylko kosmici przepłacają za OC/AC swojego samochodu.

Kampanii towarzyszy promocja „Gwarancja Najniższej Ceny” ubezpieczenia zakupionego w mBanku. Promocja obowiązuje do końca roku i zakłada zwrot różnicy w cenie, jeśli klient znajdzie tańszą ofertę ubezpieczenia OC/AC. Przygotowany na potrzeby kampanii spot telewizyjny nawiązuje do poprzednich odsłon reklamowych, jednak tym razem zamiast drwali, w samochodzie pojawia się nietypowy gość, przedstawiciel obcej cywilizacji. Nie ma on pojęcia o możliwości zakupu ubezpieczenia on-line, z najniższą składką i gwarancją najniższej na rynku ceny. mBank potwierdza: tylko kosmici przepłacają za ubezpieczenie.

Źródło: PIU