Nowa kampania reklamowa Link4

auto.ubezpieczenie.01.250x2Link4 wystartował 6 maja br. z nową kampanią. Główny przekaz reklamy "Nie będziesz sam", której bohaterem jest uczestnik kolizji drogowej, dotyczy korzyści, jakie może dać ubezpieczenie OC w Link4.

Klienci ubezpieczyciela mają zagwarantowane: samochód zastępczy do 3 dni w przypadku, gdy ubezpieczony pojazd uległ wypadkowi (także gdy jesteśmy sprawcą) lub został skradziony, naprawę pojazdu po wypadku na miejscu zdarzenia (jeśli jest możliwa), holowanie pojazdu po wypadku do 100 km (niezależnie czy jesteśmy sprawcą, czy poszkodowanym), pomoc w przypadku uszkodzenia opon, a także pomoc informacyjną i bezpłatnie Zieloną Kartę.

„Celem nowej kampanii Link4 jest pokazanie jak OC może pomoc w trudnej sytuacji na drodze. Nie każde OC jest takie samo, warto więc sprawdzić co oferują różne firmy ubezpieczeniowe. Z OC w Link4 nie będziesz sam w razie kłopotów” – mówi Marcin Niewiadomski, członek zarządu Link4.

Kampanię przygotowała agencja Brasil. Spot Link4 został wyprodukowany przez dom produkcyjny Film Reaktor. Reżyserem jest Marcin Serafin. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spoty (15 sekund) można oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN).

Źródło: PIU