Nowa kampania Avivy: Agnieszka Chylińska słucha głosu rozsądku
Od 6 maja br. do połowy czerwca trwa nowa, multimedialna kampania Avivy, promująca ubezpieczenia zdrowotne, które uzupełniają ubezpieczenie na życie. Występująca po raz pierwszy w reklamie piosenkarka Agnieszka Chylińska jako odpowiedzialna matka słucha głosu rozsądku, ubezpieczając zdrowie i życie swojej rodziny.
Głosem rozsądku jest doradca ubezpieczeniowy Avivy. Elementem kampanii są filmy w internecie z prawdziwymi historiami opowiadanymi przez doradców Avivy o tym, jak pomagają klientom w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji chroniących rodzinę.
„Po raz pierwszy pokazujemy w spocie telewizyjnym atuty ubezpieczeń zdrowotnych, oferowanych przez Avivę jako uzupełnienie ubezpieczeń na życie. Jedną z największych trosk Polaków jest zapewnienie szybkiej i skutecznej pomocy medycznej w razie chorób i wypadków” – mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy. „W zeszłym roku wypłaciliśmy 24 mln zł z tytułu poważnych zachorowań” – dodaje.
Kampania obejmuje spoty telewizyjne, a także szerokie spektrum działań w internecie. Za strategię i kreację odpowiada agencja GreyGroup. Spoty zrealizowało studio Film it, reżyseria Xawery Żuławski. Planowanie mediów – ZenithOptimedia. Wsparcie w zakresie public relations – Solski Burson-Marsteller.
Źródło: PIU